

Akreditirani projekti mobilnosti mladinskih delavcev 2023- 2024
Aspirino poslanstvo je podpirati razvoj posameznika, ki posledično prispeva k družbeni rasti. Osredotočamo se na celostni pristop, ki ga je navdihnila teorija Howarda Gardnerja o več inteligencah. Ta teorija nam omogoča, da opolnomočimo mladinske delavce in mlade s prepoznavanjem in krepitvijo njihovih edinstvenih prednosti ter hkrati obravnavamo področja, na katerih lahko rastejo. Z akreditacijo Erasmus+ smo lahko razširili svoj doseg in mladinskim delavcem ponudili celovite možnosti usposabljanja, hkrati pa podprli trajnostno organizacijsko rast in spodbujali mednarodna partnerstva.
Projekt akreditacije Erasmus+
Ta knjižica je nastala kot del našega projekta akreditacije Erasmus+, v okviru katerega je ASPIRA gostila tri usposabljanja za mladinske delavce in eno dejavnost za vzpostavljanje partnerstev. Ta projektni cikel je bil osredotočen na tri od devetih Gardnerjevih inteligenc: verbalno/jezikovno inteligenco, glasbeno inteligenco in naturalistično inteligenco. Vsako usposabljanje je ponujalo poglobljen vpogled v to, kako je mogoče te inteligence učinkovito uporabiti pri mladinskem delu, ter udeležence opremilo z veščinami in znanjem za vključevanje teh konceptov v njihovo vsakodnevno prakso.
Verbalna/jezikovna inteligenca v mladinskem delu
Namen tega usposabljanja je bil izboljšati sposobnost udeležencev, da pri delu z mladimi uporabljajo jezik kot močno orodje. Usposabljanje ni bilo osredotočeno le na izboljšanje veščin verbalnega sporazumevanja, temveč je poudarilo tudi pomen pripovedovanja zgodb, aktivnega poslušanja in ustvarjalnega pisanja kot metod za spodbujanje izražanja in dialoga. Mladinski delavci so pod vodstvom izkušenih trenerjev spoznavali tehnike nenasilne komunikacije, ki so jim pomagale naučiti se, kako voditi zahtevne pogovore in graditi zaupanje med mladimi.
Glasbena inteligenca v mladinskem delu
Na tem srečanju so udeleženci raziskovali, kako lahko glasbeno inteligenco izkoristimo za ustvarjanje globljih povezav in spodbujanje ustvarjalnosti pri mladinskem delu. Spoznali so, kako lahko ritem, melodijo in harmonijo uporabimo za odpravljanje ovir, spodbujanje timskega dela in omogočanje mladim, da se izrazijo na načine, ki jih besede morda ne omogočajo vedno. Usposabljanje je predstavilo tudi koncept uporabe glasbe kot terapevtskega orodja in omogočilo praktične izkušnje z improvizacijo, gibanjem telesa in instrumentalno vadbo za ustvarjanje vključujočih in dinamičnih učnih okolij.
Naturalistična inteligenca v mladinskem delu
To usposabljanje je udeležence popeljalo v naravo, da bi se poglobili v naravo. S tem, ko so se mladinski delavci potopili v naravno okolje, je srečanje spodbudilo občutek čudenja in jim pomagalo raziskati povezavo med naravnim svetom in osebno rastjo. Udeleženci so se naučili, kako lahko povezovanje z naravo ponudi nove perspektive, zmanjša stres in spodbuja čustveno dobro počutje mladih. Sodelovali so tudi pri refleksivnih vajah in dejavnostih, namenjenih spodbujanju občutka okoljskega skrbništva pri mladih.
Aktivnost grajenja partnerstva
V okviru tega projekta smo organizirali tudi dejavnost za vzpostavljanje partnerstev, ki je združila organizacije za mladinsko delo iz vse Evrope. Na dogodku so sodelovali partnerji iz Hrvaške, Srbije, Severne Makedonije, Španije, Švedske, Avstrije, Nemčije, Bolgarije, Poljske in Grčije. Ta dejavnost je bila osredotočena na izmenjavo najboljših praks, razvoj skupnih projektov in krepitev mednarodnega sodelovanja. Cilj je bil ustvariti dolgoročna partnerstva, ki bi povečala čezmejni učinek mladinskega dela, s poudarkom na inovativnosti in medsebojni podpori.
Rezultat projekta – Multi intelligence in youth work _compressed